Πρότυπα

Διαχείριση παραπόνων

Η ικανοποίηση των πελατών μας, αποτελεί βασική προτεραιότητα για εμάς και ένα σημαντικό κίνητρο για να βελτιώνουμε καθημερινά τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.
Για το λόγο αυτό έχουμε θεσπίσει συγκεκριμένη διαδικασία διαχείρισης των παρατηρήσεων/παραπόνων σας.
Η διαδικασία προβλέπει τη συμπλήρωση σχετικού εντύπου με τις παρατηρήσεις σας και την προώθησή τους στη Διοίκηση της AIR QUALITY, μέσω του Τμήματος Ποιότητας.
Τα έντυπα βρίσκονται σε ειδικό κουτί τοποθετημένο έξω από την κεντρική αποθήκη.
Η υποβολή παρατηρήσεως / προτάσεως, σε καμία περίπτωση δεν θα επηρεάσει την ποιότητα της των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.
Γραπτή διαμαρτυρία, παράπονο ή παρατήρηση μπορεί ακόμη να υποβληθεί ταχυδρομικά προς τη Διοίκηση ή το Τμήμα Ποιότητας ή ηλεκτρονικά στη διεύθυνση του Τμήματος Ποιότητας complaints@airquality.com.gr